Gensyn med Pimpongs Talentskole 2020

Tre fantastiske dage i efterårsferien kogt ned til tre minutter – gode og stærke minder. Tak til alle spillerne, alle trænere og hjælpere, jer forældre, de mange sponsorer og ikke mindst Lasse Torp for at forevige dagene på allerbedste vis. Vi kan bare ikke vente helt til næste år, med at byde jer velkommen igen. Vi ses – og nyd filmen.

Hald Ege Efterskole sponsor for Pimpongs Talentskole

Hald Ege Efterskole er hovedsponsor i 2020

Vi er så glade for, at Erik Junker fra Hald Ege Efterskole igen i år har takket ja til at være hovedsponsor for Pimpongs Talentskole. Hald Ege Efterskole danner igen i år rammerne omkring fodboldskolen i uge 42, hvor vi med glæde kan byde de sejeste fodboldpiger og -drenge velkommen til tre dage med masser af fodbold på programmet. Men hvorfor vælger efterskolen at bakke op omkring talentskolen?

-Razak er en superspreder. Han smitter. Men han smitter kun med gode ting: Engagement, humør og glæde. Både ved fodbold men også ved livet. Og så har han den visdom, hans eget livs rejse har givet ham. Derfor er vi stolte over at være værter for Pimpongs Talentskole – der ligger en dannelse i det, der flugter så fint med det vi i øvrigt vil på Hald Ege Efterskole, fortæller Erik Junker.

Du kan besøge Hald Ege Efterskole online eller svinge forbi Videbechs Allé 137 i Hald Ege, Viborg.

Ejner Hessel støtter stjernerne

Ejner Hessel har om nogen forstand på stjernerne – ikke mindst dem med hestekræfter. Vi er stolte over, at Ejner Hessel bakker op omkring Pimpongs Talentskole og vores stjerner. Vi håber også, at I vil vælge dem, når der skal handles ny bil.

Se mere på hessel.dk

Sørensen og Lynggaard i Viborg

Maskinhandler støtter talentskolen

Maskiner skal der til – og dem har Sørensen og Lynggaard rigtig mange af ude på Fanøvej 7 i Viborg. De har de helt stor til landbruget men også et kæmpe udvalg af kvalitetsmaskiner til brug i haven. Det kan være en robotplæneklipper, motorsav, trimmer og ja, vi kunne blive ved.

Carsten Sørensen har fingeren på pulsen og bakker op omkring sporten i byen – vi er stolte af at få Sørensen og Lynggaard med som sponsor for talentskolen.

Myrepair

Ny sponsoraftale på plads

Er din telefon eller computer i stykker, så giv den en sidste chance hos Myrepair, som med garanti kan hjælpe dig. De reparerer alle mærker og du finder dem i Sct. Mathias Gade 60 i Viborg. I øvrigt er de sponsor for talentskolen, og det er vi rigtig glade for. Tak for jeres opbakning.

Tjek deres hjemmeside og se hvad de kan gøre for dig.

Humør, livsglæde og tossede påfund

”Vi hos Bach Gruppen er glade for, at kunne støtte Razak og alle de dygtige trænere omkring projektet med talentudvikling af næste generations fodboldspillere. Razak har en evne til at smitte alle omkring sig med sit gode humør, livsglæde og tossede påfund. Måden hvorpå han møder de unge håbefulde spillere i øjenhøjde vidner om passion og indlevelse. Vi håber ikke at kommende deltagere på talentskolen bliver lige så ”tossede” som Razak, men vi er sikre på, at de tager en masse viden, færdigheder og oplevelser med sig hjem i sportstasken.”

Bach Gruppen