Pimpongs Talentskole

Sæt kryds i kalenderen den 13. - 15. oktober 2025. Det bliver tre dage med masser af fodbold, oplevelser, dygtige trænere og en lækker tøjpakke til alle spillere. Pimpongs Talentskole finder sted i uge 42 - mandag, tirsdag, onsdag kl. 9-15.

Du vil udover tre dage med fodbold og uforglemmelige oplevelser, modtage en tøjpakke, som indeholder træningstøj bestående af: T-shirt, shorts, trøje, strømper og en fodbold.

For at kunne deltage skal du være U9-U12 spiller. Fodboldskolen vil være på Hald Ege Efterskoles træningsbaner.

Se filmen fra Pimpongs Talentskole 2023
Vi glæder os til 2025!

Sted: Hald Ege Efterskole

Vi afholder Pimpongs Talentskole på Hald Ege Efterskole - et fantastisk sted for en fodboldskole med perfekte baner og super forhold.

Årgang: U9-U10-U11-U12

Du kan deltage hvis du er U9, U10, U11 eller U12 spiller og fodboldskolen er for både piger og drenge.

Dato: 13.-15. oktober 2025

De tre første dage i efterårsferien mødes vi til god fodboldtræning og socialt samvær med piger og drenge med en fælles interesse for fodbold.

Talentskole Program 2025

Talentskolen Prisoversigt

Tre dages talentskole kr. 1.500,-

Tre dage på fodboldskole inkl. frokost, frugt og drikkevarer samt en lækker tøjpakke.

Har du spørgsmål?
Kontakt Razak Pimpong