Pimpongs Talentskole

Sæt kryds i kalenderen den 14. - 16. oktober 2024. Det bliver tre dage med masser af fodbold, oplevelser, dygtige trænere og en lækker tøjpakke til alle spillere. Pimpongs Talentskole finder sted i uge 42 - mandag, tirsdag, onsdag kl. 9-15.

Du vil udover tre dage med fodbold og uforglemmelige oplevelser, modtage en tøjpakke, som indeholder træningstøj bestående af: T-shirt, shorts, trøje, strømper og en fodbold.

For at kunne deltage skal du være U9-U12 spiller. Fodboldskolen vil være på Hald Ege Efterskoles træningsbaner.

Se filmen fra Pimpongs Talentskole 2022
Vi glæder os til 2023!

FÅ LEDIGE PLADSER TILBAGE - TILMELDINGEN ER ÅBEN FOR ALLE

Sted: Hald Ege Efterskole

Vi afholder Pimpongs Talentskole på Hald Ege Efterskole - et fantastisk sted for en fodboldskole med perfekte baner og super forhold.

Årgang: U9-U10-U11-U12

Du kan deltage hvis du er U9, U10, U11 eller U12 spiller og fodboldskolen er for både piger og drenge.

Dato: 14.-16. oktober 2024

De tre første dage i efterårsferien mødes vi til god fodboldtræning og socialt samvær med piger og drenge med en fælles interesse for fodbold.

Pimpongs Talentskole 2023

Talentskole Program 2024

Talentskolen Prisoversigt

Tre dages talentskole kr. 1.400,-

Tre dage på fodboldskole inkl. frokost, frugt og drikkevarer samt en lækker tøjpakke.

Pimpongs Talentskole 2023

Har du spørgsmål?