Pimpongs Weekendtræning

Hen over året tilbyder vi weekendtræning for U9-U12 piger og drenge. Her arbejder vi med individuel træning samt afslutninger, teknik og spilforståelse.

Som udgangspunkt er det for de børn der gerne vil noget mere med deres sport. Vi træner 90 minutter - du skal møde op omklædt kl. 10 og det eneste du skal medbringe er en drikkedunk. Vi slutter træningen af med lidt frugt.

I er velkommen til at aflevere jeres børn kl. 10 og hente dem kl. 11.30, men vil I overvære træningen, er det også helt i orden.

Pimpongs Talentskole

Sted: B67 & Søndermarken IK

Vi afholder Pimpongs Weekendtræninger på B67 og SIK´s baner - du får besked om, hvor du skal møde, når du har tilmeldt dig. Vi mødes ved p-pladsen kl. 10.

Årgang: U9-U10-U11-U12

Du kan deltage hvis du er U9, U10, U11 eller U12 spiller og weekendtræningen er for både piger og drenge.

Dato

Vi offentliggør løbende datoerne for weekendtræningerne på vores Facebook-side - klik ind og følg siden. Her kan du også tilmelde dig den enkelte træning.

Tilmelding

Du skal tilmelde dig til hver træning - send mig en sms med dit navn på tlf. 81 74 30 12, en mail på info@pimpongstalentskole.dk eller som kommentar på vores Facebook-opslag.

Pimpongs Weekendtræning

Weekendtræning Prisoversigt