Hald Ege Efterskole sponsor for Pimpongs Talentskole

Hald Ege Efterskole er hovedsponsor i 2020

Vi er så glade for, at Erik Junker fra Hald Ege Efterskole igen i år har takket ja til at være hovedsponsor for Pimpongs Talentskole. Hald Ege Efterskole danner igen i år rammerne omkring fodboldskolen i uge 42, hvor vi med glæde kan byde de sejeste fodboldpiger og -drenge velkommen til tre dage med masser af fodbold på programmet. Men hvorfor vælger efterskolen at bakke op omkring talentskolen?

-Razak er en superspreder. Han smitter. Men han smitter kun med gode ting: Engagement, humør og glæde. Både ved fodbold men også ved livet. Og så har han den visdom, hans eget livs rejse har givet ham. Derfor er vi stolte over at være værter for Pimpongs Talentskole – der ligger en dannelse i det, der flugter så fint med det vi i øvrigt vil på Hald Ege Efterskole, fortæller Erik Junker.

Du kan besøge Hald Ege Efterskole online eller svinge forbi Videbechs Allé 137 i Hald Ege, Viborg.