Restaurant Flammen Viborg

Restaurant Flammen leverer maden

Piger… I kan godt begynde at glæde jer til fodboldskolen, for der bliver lækkert, lækkert mad begge dage. Restaurant Flammen vil sørge for at alle pigespillere får noget godt at spise så energidepoterne kan blive fyldt op.

I deres takeaway kan du blandt andet bestille go’e ben, salat, fritter og lækre, møre og saftige stege. Du kan endda blande din helt egen TakeAway favorit-menu. Og har du snart fødselsdag så vil de gerne give dig en lille gave. De giver nemlig GRATIS SOFTICE ved afhentning af TakeAway på din fødselsdag, til dig og dem du bestiller til. Det kan I læse mere om på restaurant-flammen.dk/viborg.

Tak til Restaurant Flammen i Viborg for deres opbakning til både pige- og drengefodboldskolen i 2021.